Rrjeti i Profesionistëve të Rinj

Këshilltar për Inovacion dhe Digjitalizim

28 Dhjetor, 2024
Afati i aplikimit u mbyll.
Afati i aplikimit
Afati i aplikimit u mbyll.

Përshkrimi i mundësisë

Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit GmbH (GIZ)** është një ndërmarrje federale që mbështet Qeverinë Gjermane në arritjen e objektivave të saj në fushën e bashkëpunimit ndërkombëtar për zhvillim të qëndrueshëm.

Konteksti i Programit

Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH implementon programin global “Qendrat për Migrimin dhe Zhvillimin” (ZME) në emër të Ministrisë Federale të Bashkëpunimit Ekonomik dhe Zhvillimit të Gjermanisë (BMZ). Qendrat kanë për qëllim të ndihmojnë në formësimin e migrimit të sigurt dhe të rregullt nga i cili përfitojnë të gjitha palët: të inkorporuara në strukturat e vendeve partnere, ato këshillojnë njerëzit për migrimin e rregullt për punë ose trajnim dhe njëkohësisht mbështesin rikthimin e të kthyerve nga Gjermania dhe shtete të tjera për t’u reintegruar në mënyrë sociale dhe ekonomike në vendin e origjinës. Në këtë mënyrë, qendrat kanë për qëllim të mundësojnë strukturat partnere që të mbështesin njerëzit në të gjitha fazat e ciklit të migracionit.

Programi global ka si qëllim mundësimin e strukturave partnere për të mbështetur individët që angazhohen në migrim të rregullt për punë dhe trajnim, rikthim vullnetar dhe reintegrim të qëndrueshëm, si dhe migrim rajonal në mënyrë të qëndrueshme dhe specifike për grupet e synuara. Grupi i synuar përfshin migrantët dhe individët që janë të interesuar për migrim, migrantët që kthehen, si dhe grupe të disfavorshme të popullsisë vendase. Nevojat e grave trajtohen në një masë të veçantë.

Në këtë kuadër, ne punojmë ngushtë me Ministrinë e Ekonomisë, Kulturës dhe Inovacionit (MECI), Agjencinë Kombëtare për Punësimin dhe Aftësitë (NAES) dhe partnerë të tjerë.

GIZ Zyra në Shqipëri kërkon personelin e mëposhtëm: Këshilltar – Inovacion dhe Digjitalizim

A. Pëgjegjësitë

Këshilltari ka një rol thelbësor në implementimin e ZME në Shqipëri dhe realizon punën e tij/e saj në koordinim të ngushtë me Menaxherin e Projektit dhe ekipin e ZME. Ai/Ajo gjithashtu jep input për planifikimin vjetor të ZME në Shqipëri dhe zhvillon propozime për aktivitete të veçanta për vendin brenda kuadrit të ZME dhe realizon aktivitetet pas miratimit nga Menaxheri i Projektit. Këshilltari siguron cilësi të lartë në lidhje me planifikimin, monitorimin dhe komunikimin me ofruesit e shërbimeve dhe partnerët kombëtarë po ashtu. Si pjesë e detyrës së tij/saj, Këshilltari angazhohet proaktivisht dhe tregon një qasje orientuar drejt zgjidhjeve kur zhvillon aktivitete të reja ose përballet me pengesa gjatë implementimit. Posaçërisht, Këshilltari bën hulumtime, përpilon dhe bën të disponueshme informacionin për reintegrimin socio-ekonomik të të kthyerve dhe migrimin e rregullt dhe koordinon me partnerët për masat që lidhen me reintegrimin, migrimin e rregullt dhe rajonal.

Këshilltari drejton procesin e mësimit me partnerët lokalë për të nxitur bashkëpunimin dhe shkëmbimin. Ai/Ajo zhvillon masa për ndarjen e njohurive mes partnerëve së bashku me ZME dhe në përputhje me objektivin e ZME për ndihmën në zhvillimin e kapaciteteve të partnerëve. Kështu, Këshilltari është përgjegjës për krijimin e sistemeve komunikimi midis partnerëve të ndryshëm dhe ofertat e tyre për të krijuar një mjedis bashkëpunimi, mësimi dhe inovacioni. Ai/Ajo bashkëpunon me kundërpjesë të rëndësishëm brenda ekipeve të ZME në Gjermani dhe në vendet e Ballkanit Perëndimor, si dhe me kundërpjesë përkatëse brenda projekteve dypalëshe dhe rajonale të GIZ në Shqipëri, ku mbahen komunikime dhe bashkëpunim të ngushtë.

Këshilltari për Inovacion dhe Digjitalizim kryen detyrat e mëposhtme:

B. Detyrat

Grupi i detyrave që kërkohen nga Këshilltari:
Mësimi dhe Inovacioni
– Përcakton dhe koordinon aktivitete për të nxitur bashkëpunimin mes partnerëve;
– Krijon mjedise mësimi dhe shpërndarjeje informacioni me partnerët, pjesërisht përmes zgjidhjeve digjitale;
– Koordon me ekipin konceptualizimin dhe operacionalizimin e masave të migrimit të rregullt (dhe rajonal) dhe reintegrimit socio-ekonomik të ZME në Shqipëri;
– Drejton hartimin e ofertave nga partnerët dhe ndarjen e njohurive përkatëse;
– Menaxhon kontratat dhe marrëveshjet financiare sipas nevojave të planifikimit dhe projektit;
– Jep kontribut në hulumtime, përpilimin e të dhënave dhe bën të disponueshme informacionin për nevojat e bashkëpunimit të partnerëve të ZME;
– Drejton ekspertët afatshkurtër dhe afatgjatë të caktuar për projekte/programet në përmbushjen e detyrave të tyre;
– Ndiq aktivitetet për realizimin e veprimeve për përfituesit së bashku me ekipin e projektit;
– Mbështet në konceptualizimin e aktiviteteve për zhvillimin e kapaciteteve për partnerët qeveritarë në koordinim të ngushtë me partnerët përkatës dhe menaxherin e projektit;
– Shërben si administrator i vendit për Mjetin e Menaxhimit të Çështjeve në Shqipëri dhe bashkëpunon ngushtë me këshilltarin lokal të monitorimit dhe vlerësimit, si dhe me kolegët në selinë kryesore për mbledhjen dhe dorëzimin e të dhënave të kërkuara;
– Jep kontribut në zhvillimin e materialeve trajnimi për prezantimet gjatë punëtorive dhe ngjarjeve të tjera, si dhe ndihmon me planifikimin, koordinimin dhe dokumentimin e aktiviteteve të projektit;
– Jep kontribut në zhvillimin e planeve operacionale vjetore të ZME, veçanërisht në fokus të masave të mësimit dhe inovacionit për partnerët;
– Jep kontribut në takimet e ekipit lidhur me reintegrimin dhe aktivitete të migrimit të rregullt/rajonal.

Detyrat ndërkufitare
– Përgatit një pasqyrë të aktiviteteve dhe arritjeve, afateve etj. për temat që mbulon dhe paraqet kur kërkohet në takime ekipi ose vizita delegacioni;
– Në konsultim me Menaxherin e Projektit dhe ekipin, kontribuon në përgatitjen dhe realizimin e projekteve kërkimore kualitative (zhvillimi i instrumenteve të anketave, prova në terren, trajnim i stafit në terren, përgatitja organizative në terren, mbledhja dhe analizimi i të dhënave);
– Përditëson dosjet përkatëse të ekipeve të ZME për të mundësuar qasje në informacion kyç;
– Ofron mbështetje teknike dhe shpërndan njohuri digjitale dhe aftësi brenda ekipit të projektit për sisteme dhe software relevante;
– Pjesëmarrës në programet e trajnimit të lidhura me ZME dhe angazhohet aktivisht në zhvillimin e programit, veçanërisht forcimin e bashkëpunimit me partnerët;
– Punon së bashku me kundërpjesët përkatës brenda strukturave të ZME, veçanërisht me ekipet e monitorimit dhe raportimit në Ballkanin Perëndimor dhe brenda projekteve dypalëshe dhe rajonale të GIZ dhe brenda GIZ Shqipëri;
– Merr detyra shtesë dhe ad-hoc të lidhura me profilin e detyrës siç caktohet nga Menaxheri i Projektit ZME në Shqipëri;
– Siguron komunikim të mirë dhe rrjedhë informacioni brenda ZME;
– Bën udhëtime të rregullta në terren, për shembull për qëllime monitorimi.

C. Kualifikimet, kompetencat dhe përvoja e kërkuar

Kualifikimet
– Diplomë bachelor ose master në qeverisje dhe politika publike, arsim, inovacion ose fushë të ngjashme.

Përvoja profesionale
– 5 vjet përvojë profesionale me të paktën 3 vjet përvojë në një pozicion të ngjashëm, në lidhje me tematikën (migrimi) ose migrim të rregullt dhe/ose reintegrim;
– Eksperiencë të provuar në digjitalizim, njohuri të provuara për mjete dhe instrumente digjitale.

Njohuri dhe kompetenca të tjera
– Aftësi për të përdorur teknologjitë ICT (software përkatës, telefon, faks, email, internet) dhe aplikacione kompjuterike (p.sh. MS Office);
– Njohuri të shkëlqyera të anglishtes dhe shqipes, njohuri të mira të gjermanishtes janë një avantazh;
– Përvojë pune në një mjedis ndërkombëtar;
– Disponueshmëri për udhëtime të shpeshta brenda vendit, rajonit dhe Gjermanisë;
– Gatishmëri për të përvetësuar aftësi të reja sipas kërkesave të detyrave që do të kryhen.

A. Kushte kontrate
– Punësim me kohë të plotë
– Zyrë projekti në Tiranë