Rrjeti i Profesionistëve të Rinj

Specialist në Angazhimin e Sektorit Privat dhe Konsultimet Publiko-Private

10 Nëntor, 2024
Aplikimi përfundon: Nëntor 20, 2024
Apliko tani
Afati i aplikimit
Nëntor 20, 2024

Përshkrimi i mundësisë

IESC po rekruton një Specialist në Angazhimin e Sektorit Privat dhe Konsultimet Publiko-Private, i cili do të ofrojë udhëheqje teknike dhe orientim për implementimin e Aktivitetit . Ky aktivitet pesëvjeçar është i dizajnuar për të ndihmuar në përshpejtimin e anëtarësimit të Shqipërisë në Bashkimin Europian (BE) përmes përmirësimit të konkurrueshmërisë dhe integrimit të tregut për zinxhirët e vlerës agrikulturorë të përpunuar dhe me vlerë të lartë. Aktiviteti është i organizuar rreth dy objektivave kryesore:

Objektivi I: Reforma ekonomike që i përgjigjen acquis-it të BE-së, të dizajnuara në një mënyrë që është gjithëpërfshirëse, transparente dhe reaguese ndaj nevojave të sektorit privat shqiptar për të forcuar konkurrueshmërinë e tij dhe për të zvogëluar korrupsionin e vërtetë dhe të perceptuar.

Objektivi II: Aktorët e zgjedhur të zinxhirëve të vlerës në industrinë ushqimore aplikojnë politikat, operacionet dhe praktikat e biznesit në përputhje me BE-në për të demonstruar që prodhuesit kanë aftësinë të përballen me presionin konkurrues dhe forcat e tregut brenda BE-së.

Specialisti në Angazhimin e Sektorit Privat dhe Konsultimet Publiko-Private do të ofrojë ekspertizë teknike që do të fokusohet në rritjen e angazhimit, transparencës dhe efikasitetit të sektorit privat, veçanërisht përfaqësimit nga zinxhirët e vlerës të targetuar agrikulturorë.

Qëllimi i Pozitës:
Specialisti do të organizojë dhe udhëheqë angazhimin me shoqatat e sektorit privat për të forcuar dhe promovuar zinxhirët e vlerës të përzgjedhur. Roli do të shërbejë si një fasilitator kryesor i proceseve të konsultimeve publiko-private, duke përmirësuar bashkëpunimin midis palëve të interesuara dhe mbështetur iniciativat strategjike për të nxitur rritjen ekonomike dhe konkurrueshmërinë e qëndrueshme.

Detyrat dhe Përgjegjësitë:
Angazhimi me Shoqatat e Sektorit Privat:
– Identifikoni, angazhoni dhe krijoni marrëdhënie të forta pune me shoqata relevante të sektorit privat brenda zinxhirëve të vlerës të targetuar.
– Zhvilloni strategji për të promovuar bashkëpunimin me rrjetet e shoqatave.
– Vlerësoni nevojat dhe sfidat që kanë shoqatat e sektorit privat në ofrimin e mbështetjes dhe burimeve të personalizuara për anëtarët e tyre.
– Mbështesni zhvillimin e planeve të avokimit për shoqatat private që përfaqësojnë zinxhirët e vlerës të targetuar.

Ndihma në Ndërveprimin dhe Shpërndarjen e Njohurive:
– Organizo trajnime, seminare dhe punëtori për të ndihmuar ndërtimin e kapaciteteve brenda shoqatave të sektorit privat në tema të rëndësishme, si përputhshmëria me rregullat, masat kundër korrupsionit, etj., bazuar në nevojat e vlerësuara.
– Krijoni dokumente, raporte dhe studime rasti mbi modelet e suksesshme të angazhimit dhe konsultimeve për të informuar ndërhyrjet e ardhshme.

Proçesi i Konsultimeve Publiko-Private:
– Fasilitoni dhe menaxhoni dialogje të strukturuara midis aktorëve të sektorit privat, përfaqësuesve të qeverisë dhe palëve të tjera të interesuara.
– Siguroni zbatimin e kuadrove të miratuara (si memorandume kuptimi, etj.) për platformat efektive të konsultimeve publiko-private, duke siguruar pjesëmarrje aktive nga platformat e konsultimeve publiko-private të përzgjedhura, si: NEC; PPIE për Kapitujt 11 dhe 12, Diaspora e Biznesit Shqiptar, etj.
– Përgatitni raporte dhe rekomandime bazuar në reagimet nga konsultimet për të udhëhequr zhvillimin e politikave dhe marrjen e vendimeve.
– Monitoroni dhe raportoni mbi rezultatet e proceseve të konsultimeve, duke adresuar barrierat ndaj bashkëpunimit efektiv.

Detyra të tjera dhe përgjegjësi:
– Mbështetje në implementimin e strategjisë së komunikimit dhe monitorimin e deliverables të Aktivitetit.
– Koordinimi me ekipin e programit për të alinuar iniciativat e zinxhirëve të vlerës me objektivat e përgjithshme sipas nevojave.
– Detyra dhe përgjegjësi të tjera siç kërkohet.

Kualifikimet dhe Aftësitë:
Edukimi:
– Diplomë master në Studime Zhvillimi, Ekonomi, Politikë Publike, Administrim Biznesi ose një fushë të ngjashme.

Eksperienca:
– Minimum 5-7 vjet eksperiencë në angazhimin e sektorit privat, konsultime publiko-private, ose zhvillimin e zinxhirëve të vlerës, preferohet brenda një agjencie zhvillimi ose organizatë të ngjashme.

Aftësitë:
– Eksperiencë të provuar në fasilitimin e dialogjeve publiko-private dhe konsultimeve me shumë palë të interesuara.
– Kuptim të fortë të zinxhirëve të vlerës, zhvillimit ekonomik dhe sfidave specifike të sektorëve.
– Aftësi të shkëlqyera komunikimi, negociatash dhe ndërtimi marrëdhëniesh.
– Aftësi analitike për të vlerësuar kushtet e tregut, nevojat e palëve të interesuara dhe ndikimet e zhvillimit.
– Njohuri mbi praktikat e monitorimit dhe vlerësimit në projekte të financuara nga donatorët.

Kërkesa të tjera:
– Gatishmëri për të udhëtuar sipas nevojave për punë në terren dhe konsultime.
– Përsosmëri në anglisht.