Rrjeti i Profesionistëve të Rinj

Thirrje për intern ” Project Support “

14 Tetor, 2024
Aplikimi përfundon: Tetor 25, 2024
Apliko tani

Aplikoni për këtë mundësi

Afati i aplikimit
Tetor 25, 2024

Përshkrimi i mundësisë

The Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit GmbH (GIZ) është një ndërmarrje federale që mbështet Qeverinë Gjermane në arritjen e objektivave të saj në fushën e bashkëpunimit ndërkombëtar për zhvillimin e qëndrueshëm.

Sfondi i Projektit:

Republika e Shqipërisë dorëzoi NDC-në e saj të parë në nëntor 2015, me angazhimin për “të reduktuar emetimet e CO2 krahasuar me skenarin bazë në periudhën 2016-2030 me 11.5%, ose 708 kT reduktim të emetimeve të CO2 deri në 2030”. Pas përvojave të rënda me ngjarje klimaterike, Shqipëria renditet më e larta në nivelin e rrezikut nga katastrofat midis të gjitha vendeve evropiane. Prandaj, në vitin 2019 Shqipëria u bashkua me Partneritetin NDC, që synon mbështetje për arritjen e qëllimeve të Marrëveshjes së Parisit.

Projekti NDC Assist II, i financuar nga Ministria Federale Gjermane për Bashkëpunim Ekonomik dhe Zhvillim (BMZ) dhe i zbatuar përmes GIZ, ofron mbështetje teknike në lehtësimin e procesit të zbatimit të qëllimeve të vendosura nga NDC e Rishikuar, duke udhëhequr programet për lehtësimin dhe adaptimin në një mënyrë që përfshin gjinorët. NDC e dytë e Shqipërisë gjithashtu përfshinte prioritetet e vendit për adaptim, duke përfshirë informacion mbi “Adaptimin ndaj Ndryshimeve Klimatike të përqendruar në sektorët e Turizmit, Vendbanimeve dhe Popullsisë, përveç Zonës Bregdetare të Shqipërisë”.

NDC Assist II ka për qëllim të përmirësojë kapacitetet për financimin dhe stimulimin e zbatimit të NDC-ve (aksesimin, mobilizimin dhe përdorimin efektiv të burimeve nga burime të ndryshme financimi, krijimin e stimujve, ndjekjen e buxhetit dhe integrimin etj.) në vende të përzgjedhura partnere.

Zyra e GIZ në Shqipëri kërkon stafin e mëposhtëm:

Intern Lokal

Interni do të punojë së bashku me ekipin e Programit të Klimës në Tiranë dhe do të japë mbështetje për detyrat e përditshme.

Interni është përgjegjës për:

– Mbështetje për ekipin e programit në punën e tyre të përditshme për zbatimin e aktiviteteve të projekteve.
– Mbështetje organizative në përgatitjen dhe zbatimin e takimeve/workshop-eve/trajnimeve/ngjarjeve të ndryshme dhe ndihmon në dokumentimin e tyre (aktet).
– Mbledhja e feedback-ut dhe të dhënave për të monitoruar suksesin e aktiviteteve të projektit.
– Mbështetje në përgatitjen e postimeve në rrjetet sociale, ftesave, agjendave dhe materialeve të tjera komunikimi.
– Mbështetje për ekipin në ruajtjen dhe përditësimin e listës së kontakteve të programit dhe kalendarit të mediave sociale.
– Përkthimi dhe redaktimi i dokumenteve nga anglisht në shqip dhe nga shqip në anglisht.
– Ndihma për ekipin në shërbime dhe detyra të përgjithshme zyrtare sipas kërkesave të mentorit të tij.

Kualifikimet, kompetencat dhe përvoja e kërkuar:

– Studime në vazhdim ose të përfunduara (jo më shumë se 6 muaj më parë) në një fushë që lidhet me objektivat e projektit, si studimet mjedisore, energjia, menaxhimi, ose çdo fushë tjetër të lidhur.
– Njohuri të shkëlqyera të shkruara dhe gojore në shqip dhe anglisht.
– Njohuri shumë të mira të paketave standarde të zyrës (p.sh. Word, Excel, PowerPoint) si dhe Microsoft Teams, Outlook etj.
– Aftësi të shkëlqyera ndërpersonale.
– Aftësi të shkëlqyera organizative.
– Aftësi të shkëlqyera komunikimi dhe bashkëpunimi në grup.
– Njohuri bazike të Canva ose mjeteve të tjera të dizajnit grafik.

Çfarë ofrojnë:

– Punë në një mjedis ndërkulturor dhe thellim të kuptimit të adaptimit ndaj ndryshimeve klimaterike.
– Punë në një ekip të orientuar drejt zgjidhjeve, me rezultate dhe të larmishëm.
– Rritje personale dhe profesionale përmes bashkëpunimit të përditshëm me kolegë pasionantë nga vendi dhe ndërkombëtarë.

Kushtet e kontratës:

– Praktikë të paguar me kohë të plotë.
– Zyra e projektit në Tiranë.
– Kohëzgjatja: Nëntor 2024 deri në Mars 2024.

Të interesuarit mund të dërgojnë CV(euro pass format), letrën e interesit, referimet në email.