Rrjeti i Profesionistëve të Rinj
Asistent i Komunikimit dhe Dizajnit Grafik
Job Description
Kampusi Global po kërkon një individ të kualifikuar për pozitat e Asistentit të Komunikimit dhe Dizajnit Grafik; ai/ajo do të punojë me stafin e Kampusit Global të të Drejtave të Njeriut në Venecia-Lido, Itali (selia: Manastiri i San Nicolò, Riviera San Nicolò, 26) në Departamentin e Komunikimit dhe nën mbikëqyrjen e Krye-Drejtorit të Departamentit, Elisa Aquino. Asistenti i Komunikimit dhe Dizajnit Grafik do të jetë përgjegjës kryesisht për ndihmën në punën e komunikimit të jashtëm/brendshëm dhe dizajnit grafik, si dhe për menaxhimin e mediave sociale dhe PR digjital, në koordinim me ekipin e Departamentit. Kandidati duhet të jetë dizajner grafik me një histori të mirë në këtë fushë dhe disa njohuri në prodhimin audiovizual dhe mediat sociale.
PËRGJEGJËSITË DHE DETYRAT KRYESORE
– Punë Dizajni Grafik: Përdorim të avancuar të Adobe Creative Suite CS6, veçanërisht InDesign, Photoshop, Illustrator; Përdorim të programeve më të rëndësishme të Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) dhe Zoom Webinar; Përdorim efikas të Sistemeve të Menaxhimit të Përmbajtjes (Contao, WordPress, etj);
– Botime: Krijimi i dizenjove grafike për botime të brendshme ose të jashtme dhe materiale promovuese që Kampusi Global mund të marrë në shqyrtim për t’i lançuar/prodhur/aktualizuar;
– Mediat Sociale dhe Ngjarjet: Kujdesi për shpërndarjen e të gjitha aktiviteteve të të Drejtave të Njeriut të Kampusit Global në rrjetet sociale ku organizata është e pranishme (Facebook, X/Twitter, LinkedIn, etj.), zhvillimi më tej i profilit të Kampusit Global në mediat sociale. Ekspertizë në shkrim dhe analizë të të dhënave (insight, njerëz të arritur, shpërndarje, reagime, komente, gjeo-lokalizim, etj.) dhe siguria e mbulimit të drejtpërdrejtë të ngjarjeve në ambientet tona kur është e nevojshme.
– Prodhimi i pamjeve, fotografive dhe videove: Njohuri në krijimin e përmbajtjes audiovizuale duke siguruar përdorimin e duhur të identitetit vizual institucional të brendshëm dhe të jashtëm;
– Redaktimi dhe Shkrimi: Hartimi i teksteve për t’u përdorur për qëllime të ndryshme komunikimi, si për e-news ose materiale promovuese;
– Marrëdhëniet me Publikun: Krijimi ose ruajtja e marrëdhënieve me partnerët aktualë ose të mundshëm institucionalë, donatorët dhe klientët (kombëtarë/internacionalë/lokalë; IGJ-të dhe OJQ-të); rrjetëzimi në një mjedis akademik (pjesëmarrja në ngjarje ose panaire promovuese, lehtësimi i vizitave në Kampusin Global për prezantime, organizimi i ngjarjeve promovuese);
– Zyra e Shtypit: Ndihmimi në nevojat e ekipit, veçanërisht gjatë mbulimit të ngjarjeve mediatike, ndihmimi me përgatitjen e dosjeve të shtypit/revistave/raporteve, hartimi i teksteve dhe përmbajtjes për media dhe gazetarë.
– Puna në Ekip: Koordinimi me kolegët e tjerë të Kampusit Global në Venecia dhe me çdo rajon të Kampusit Global për disa aspekte të punës dhe siguria e kontaktit të rregullt gjithashtu me ekipet e komunikimit të institucioneve dhe donatorëve tanë të jashtëm.
KËRKESAT MINIMALE
– Të jesh dizajner grafik;
– Të kesh aftësi të mira në menaxhimin e mediave sociale;
– Njohuri bazë në prodhimin audiovizual;
– Specialist në parimet e markës, marketingut dhe taktikave të dukshmërisë përmes kanaleve multimedialë;
– Aftësi të shkëlqyera në komunikim të shkruar dhe të folur – si në italisht ashtu edhe në anglisht – të shoqëruara me aftësi të zhvilluara ndërpersonale;
– Përdorim i avancuar i Sistemeve të Menaxhimit të Përmbajtjes (p.sh. Contao dhe WordPress);
– Përdorim efikas i HTML;
– Përdorim efikas të programeve më të rëndësishme të Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint);
– Përdorim i avancuar i Adobe Creative Suite CS6;
– Aftësi të forta për mendim kritik;
– Lidhje kreative dhe vizionare me aftësinë për të drejtuar një volum të lartë pune deri në përfundim ndonjëherë brenda periudhave të shkurtra kohore;
– Njohuri të shkëlqyera mbi mënyrën e mbulimit të ngjarjeve (konferenca, takime, trajnime, etj.);
– Qëndrim me orientim për zgjidhjen e problemeve;
– Aftësi për punë në grup.
KUALIFIKIMET E DOMOSDOSHME
– Interes në fushat e të Drejtave të Njeriut dhe fushat e PR për Demokracinë;
– Eksperiencë në një mjedis akademik;
– Njohuri/interes në lidhjet ndërmjet të Drejtave të Njeriut, bashkëpunimit për zhvillim dhe artit;
– Njohuri të mjeteve krijuese të Inteligjencës Artificiale janë një avantazh;
– Gatishmëri për t’u trajnuar për të fituar aftësi në lidhjet me mediat;
– Vullnetarizëm në kauza jo-fitimprurëse.