Rrjeti i Profesionistëve të Rinj

Public Affairs Officer

2 Nëntor, 2024
Aplikimi përfundon: Dhjetor 12, 2024
Apliko tani
Afati i aplikimit
Dhjetor 12, 2024

Përshkrimi i mundësisë

Ambasada Britanike në Tiranë është pjesë e një rrjeti global që përfaqëson interesat politike, ekonomike dhe konsullore britanike jashtë vendit dhe tani po kërkon një Oficer të Çështjeve Publike.

Kandidati ideal do të ketë një interes të madh për çështjet publike dhe komunikimin, së bashku me një gatishmëri të fortë për të mësuar dhe u rritur në këtë rol. Ky pozicion ofron një mundësi të shkëlqyer për dikë që është i hapur ndaj ideve të reja dhe i gatshëm për të përballuar sfidat e punës në një mjedis dinamik diplomatik.

Përgjegjësitë:
– Punoni me Sekretarin e Parë të Komunikimeve dhe Ambasadorin e Mbretit/ Zëvendës Kryetarin e Misionit për të siguruar që puna e shtypit dhe çështjeve publike në Ambasadën Britanike në Tiranë planifikohet, koordinohet me të gjitha seksionet e tjera në Ambasadë, dhe ofrohet në përputhje me objektivat kryesore.
– Ndihmoni në zhvillimin dhe zbatimin e strategjive të çështjeve publike për të mbështetur vizionin afatgjatë të marrëdhënies mes Britanisë së Madhe dhe Shqipërisë.
– Menaxhoni llogaritë e mediave sociale të ambasadës dhe përmbajtjen e faqes së internetit.
– Udhehiqni hartimin e njoftimeve për mediat, fjalimeve dhe materialeve të tjera të komunikimit.
– Organizoni konferenca për media, biseda me median dhe ngjarje të tjera publike.
– Monitoroni mediat lokale dhe kontribuoni në analizën e rregullt për udhëheqjen e lartë.
– Ndërtoni marrëdhënie me kontaktet e medias dhe palët e interesit.
– Ofroni mbështetje për vizitat e zyrtarëve dhe delegacioneve britanike.
– Merrni pjesë në trajnime dhe ushtrime për krizën dhe bëni pjesë në ekipin e përgjigjes në Ambasadë në rast krize.
– Bashkëpunoni me departamente të tjera të ambasadës për të siguruar mesazhe të njëjta.
– Mësoni aktivisht dhe ofroni analiza me cilësi të lartë mbi zhvillimet politike, sociale dhe ekonomike në Shqipëri.

Çfarë kërkohet:
– Aftësi të shkëlqyera në anglisht dhe shqip, të shkruara dhe të folura (në nivelin C1 sipas Kadrave të Referencës Europiane për Gjuhët).
– Diplomë Bachelor në Komunikim, Gazetari, ose një fushë të lidhur.
– 2-3 vjet përvojë relevante.
– Njohuri të shkëlqyera mbi peizazhin mediatik shqiptar.
– Njohuri të shkëlqyera mbi menaxhimin e mediave sociale dhe mjetet e komunikimit digjital.
– Aftësi për të punuar efektivisht në një mjedis të shpejtë dhe multikulturor.
– Aftësi të forta ndërpersonale dhe dëshira për të ndërtuar marrëdhënie me palë të ndryshme të interesit.
– Gatishmëri e fortë për të mësuar dhe për t’u përshtatur me situata të reja.
– Entuziazëm për çështjet publike dhe komunikimin.
– Mendësi e hapur dhe gatishmëri për ide të reja.
– Qasje proaktive ndaj mësimit dhe zgjidhjes së problemeve.
– Aftësi për të punuar si në mënyrë të pavarur ashtu edhe si pjesë e një ekipi.
– Fleksibilitet për të punuar jashtë orarit të zakonshëm të punës kur është e nevojshme.
– Aftësi për të menaxhuar marrëdhëniet me mediat, duke përfshirë ndërtimin e marrëdhënieve me gazetarët dhe përvojën në organizimin e intervistave dhe bisedave për shtyp.
– Aftësi të shkëlqyera për punë në ekip dhe ndërpersonale, përfshirë përvojë të provuar në ndikimin e kontakteve të larta në sektorin publik dhe privat.